Geplaatst: 18-03-2009 8:19
[124820]Wie kan mij helpen met een radio van een alfa 166?deze doet niets.
Ook geen ruis,maar de airco en boordcomputer doet ht wel goed.
Heb de i.c.s. er al uit gehaald ,maar kan niets vreemds zien aan de stekkers of uitgangen.
Is de radio (i.c.s.) nu echt overleden?zo ja, weet er iemand ook een bedrijf die ze repareert?
Alvast bedankt.