Geplaatst: 25-04-2008 17:59
Auto is onder het rijden afgeslagen,daarna niet meer aanslaan, injectoren krijgen geen benzine, wie kan mij helpen bougies hebben wel vonk. er komt benzine tot aan het verdeelstuk waar hij zich splitst naar naar de injectoren,wie kan mij helpen.