2 reacties
Lid sinds: 21-06-2008
Bijdragen: 4
Geplaatst: 21-06-2008 17:14
Ik heb centrale deurvergrendeling op mijn Alfa en wil hier graag knipperlicht signalering bij hebben is dat mogenlijk zoja hoe moet ik dat aansluiten ?
Bedankt voor je eventuele reaktie.