stoterig lopen en blauw roken bij starten na even stilstaan

8 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Onderwerp
Motorcode
AWX Tdi
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-03-2009 21:17

[125215]Wij hebben een passat tdi (awx motor) de distributieriem was geknapt cilinderkop naar reviesiebedrijf gehad nieuwe kleppen in gekomen nieuwe stoters nieuwe. maar smorgens bij de koude start stotert hij en rookt hij blauw(Brandstof) na 1 A 2 keer gas geven loopt hij goed hij trekt ook goed als hij een uur stil staat doet ie het zelfde weer wij hebben nieuwe afdichtingssetjes voor de pompverstuivers er op gezet maar het probleem blijft de verstuivers hebben we er met een speciale kam recht ingezet. Kent iemand dit probleem alvast bedankt Jonny.