Geplaatst: 09-03-2009 12:59
hallo, ik ga van deze motor de brandstofpomp demonteren ivm verschillende defectcodes. waar moet ik zo een beetje op letten? moet de kettingspanner hiervoor los en hoe zit de ketting om de brandstofpomp?Welk speciaal gereedschap heb ik nodig en kan ik de pomp zo van de tandwielketting afschroeven?alvast vriendelijk dank!!