Geplaatst: 09-03-2009 23:57
[124232]Ik heb hier een transit 2.0 tdi met turbo waarvan als je rijd de turbo mist, geen lekkage op slangen, heb de slang voor en na de intercooler los gehaald dan voel je echt dat de turbo wel druk gaat opbouwen, maar er zitten ook een paar valve,s/kleppen op die de doorlaat en de druk regelen,heeft iemand een oplossing of hoe dit systeem precies werkt.