dagrijverlichting

8 reacties

Merk
Peugeot
Model
308
Type
Onderwerp
Motorcode
1.6 vti
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-03-2009 20:43

[124536]De 308 is uitgerust met dagrijverlichting zowel op de xt als xs versie alleen bij de XT branden de 21w lampen en bij de XS de dimlichten.

Nu wil ik bij de XS de 21w lampen inschakelen maar volgens de dealer kan dit niet ? Alles zit erop en is aangesloten ! Weet iemand hoe dit mogelijk is.