3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 11-03-2009 10:19
[124323]Weet iemand of je deze auto handmatig kunt resetten (Change Oil melding)? En zoja hoe dit te doen?