Stationaire loop Nissan Sunny

6 reacties

Opgelost

Merk
Nissan
Model
Sunny
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
1400
Eerste inschrijving
januari 1991
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-10-2009 18:57

Beste Auto fanaten

Het volgende probleem doet zich voor; Bij koude start niks aan de hand, motor loopt mooi versneld en reageert goed op gas geven e.d. Maar als hij op temp is dan begint hij in te houden en te schokken. De solenoide is al vernieuwd, de vacuumslangetjes zijn vervangen, en ik heb met behulp van remmenreiniger gecontroleerd of er nog erghens een lek (vacuum) zou zijn dit is niet het geval. Ik weet niet of deze motoren een of andere basis afstelling moeten hebben of zo. Mocht dit zo zijn of weet iemand een oplossing hoor ik het graag.

Groetjes John.