Geplaatst: 20-10-2009 9:38
[139659]Goedemorgen,
Wij krijgen binnenkort een mazda 323 automaat en de klant wil de automaat olie ververst hebben maar als ik op autodata kijk zie ik geen aftap of vul punten weet iemand deze te vinden
alvast bedankt
chris