Geplaatst: 07-10-2009 14:48
[138798]De auto van een klant heeft af en toe startproblemen. Elke keer als ik kom start hij wel. Na het starten knippert het startblokkeerings lampje 5x.Als je alleen 1x op contact zet en de sleutel terugdraait knippert het lampje 4 x.
2 dagen geleden was de klant in Gouda en startte de auto niet. Ze hebben hem aangesleept en vervolgens liep hij een poosje onregelmatig en daarna weer goed.Na 200km gereden te hebben startte hij de volgende dag weer niet. Hij staat nu bij mij in de garage. Hij heeft naar mijn oordeel een sterke vonk en de bougies zijn nat.
Heb al een tip gekregen over kabelboom onder inlaatspruitstuk, maar deze is ok. Heb de soldeerverbindingen van het Main Relais doorgesoldeert. 1 Jaar geleden is bij andere garage de verdeler vervangen {gebruikte}.Toen was het probleem er ook al.Check engine lamp blijft niet branden als motor loopt.