4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 11-10-2009 12:24
[139047]Beste mensen, van een XM 20i 16V geeft de startonderbreker sinds kort een blieb en branden lampje rood en groen, code intikken heeft geen zin. motor slaat niet aan. Weet iemand een oplossing? Wim