Geplaatst: 14-10-2009 23:04
[139314]Hallo,
Wij zitten een beetje met een vreemd probleem. We hebben van een Nissan Primastar de Navigatieradio moeten vervangen (Carminat 2 met cd-rom lezer in de radio unit) maar vervolgens hadden we het volgende probleem. Bij het opstartscherm zie je in ons geval NISSAN staan maar met het nieuwe toestel komt het wiebertje van Renault naar voren. Wij dus weer klagen bij importeur want wagen zit nog volop in de garantie maar daar was het antwoord: Jammer de NISSAN uitvoering word niet meer gemaakt.
Klant is boos en zegt: Ik heb een Nissan en wil geen Renault logo zien op mijn scherm. Daar heeft hij 100% gelijk in vind ik.
Importeur helpt ons niet verder dus mijn vraag aan de technische mensen hier: Wie weet een bedrijf waar ik softwarematig de boel aan kan laten passen.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Ton