Geplaatst: 23-10-2009 23:15
[139918]IK heb een probleem met een civic , motorstoringlamp brandt bij op lpg rijden.op benzine niet.!
uitgelezen storing 1 en 45 geeft die aan..dit is lambdasonde.
maar op benzne brandt er geen motorlamp.
kan de lambdasonde alsnog kapot zijn.
ik heb een lambdasde van een 1.5 motor gezet maar lamp brandt weer. 4 polig lambda. of is de lambda anders van een 1.5 en 1.6
heeft er iemand schema van AG DGC GASINSTALATIE.
auto rijdt verder goed.. aleen toerental blijft hoog en gaat weer naar 750 toeren.
storingen komen terug soms gelijk en soms na 10 km rijden.
weet iemand deze probleem?