Geplaatst: 03-02-2009 15:01
[121463]heb een swift 1.3 cabrio
eerset staarte hij helemaal niet meer
heb nu de kabel van startmotor naar het contact slot vervangen ,nu slaat hij aan maar loopt niet ,
en hij vonkt niet
vervangen heb ik ..
onsteking,
bobiene
kabels
maar nog steeds niets
wie weet iets meer