Geplaatst: 04-02-2009 18:48
[121548]boven ongeveer 80 km/h begint de auto enorm trillen vooral in het stuur/vooras
dit doet hij niet elke keer maar heb het idee dat het gebeurt als hij uit de vering is gekomen (bult/kuil) of
dat ik door een bocht ben gegaan.maar zoals ik al zei het komt maar af en toe voor.
wie weet raad.