Lid sinds: 26-12-2007
Bijdragen: 170
Geplaatst: 09-03-2008 14:15
Is je klacht betreffende de cruisecontrol inmiddels opgelost ? en zoja wat was de oorzaak ? Ik zie geen reactie`s meer op het forum hierover.
Ik hoor het graag.
Gr. Ary