Geplaatst: 06-08-2008 11:33
Temperatuur sensor vervangen en aansluitingen gecontroleerd, zijn goed. Volgens autodata zou de storing in het gasklephuis zitten. Daar deze nogal prijzig is, zou ik willen weten of iemand ervaring heeft met deze storing en/of het vervangen van het gasklephuis ook daadwerkelijk de storing verhelpt. Zijn er nog andere oorzaken/problemen die het afslaan bewerkstelligen?
Met vriendelijke groet,
Wim