Geplaatst: 12-03-2008 20:46
Hoi Jos, heb je de storing in de T4 al opgelost ? En zoja hoe ben er achter gekomen? Ik ben wel benieuwd na al die verschillende berichten en de vreemde storing na zoveel jaren dat ze er mee rond gereden heeft.
ik hoor graag van jou.
Gr. Ary