storing cruise control T4

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Ary

Lid sinds: 26-12-2007

Bijdragen: 170

Geplaatst: 12-03-2008 20:46

Hoi Jos, heb je de storing in de T4 al opgelost ? En zoja hoe ben er achter gekomen? Ik ben wel benieuwd na al die verschillende berichten en de vreemde storing na zoveel jaren dat ze er mee rond gereden heeft.


ik hoor graag van jou.


Gr. Ary