startproblemen

6 reacties

Merk
Opel
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

danielle

Lid sinds: 14-03-2009

Bijdragen: 6

Geplaatst: 14-03-2009 9:45

Danielle


Ik zou de retourleidingen eens nakijken of er geen lucht wordt aangezogen .als die goed zijn dan weet ik bijna zeker dat de afdichting van je verstuivers slecht zijn ....is een veel voorkkomend probleem bij de 20 en 22 motor .beste is als je naar een goede universeel of dealer gaat .die mensen kunnen je perfeckt helpen


succes


Mvg pascal