Geplaatst: 07-02-2009 10:03
[121776]Wij hebben een mercedes C 200D staan en de brandstofleiding(retour leiding wat terug loopt naar het filter) schiet steeds uit de pomp als er mee gereden word(zelfs met een tirerib om de klem schiet hij er nog uit) bij stationair draaien gaat alles goed. Wij hebben alle O ringen plus de klemmen vervangen incl het zeefje en brandstoffilter. Kent iemand dit probleem alvast bedankt Jonny.