Lid sinds: 26-12-2007
Bijdragen: 170
Geplaatst: 12-04-2008 21:44
Je kunt mij via een prive boodschap ook rechtstreeks mailen. Als het goed is is nu ook gelijk mijn e-mail adres bekend. Als je op het poppetje klikt kom je bij de prive boodschap uit.
Gr. Ary