Betreft: Spanningsregelaar en overige vragen

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
mei 2026
Brandstof

Wim1949

Lid sinds: 21-11-2007

Bijdragen: 350

Geplaatst: 15-02-2008 9:51

Wim1949:

Binnengebracht een ST met oplaad problemen. Dynamo bedrading los en laadcicuit werkt niet goed. Weet iemand waar ik de spanningsregelaar kan vinden en hoe hij er ongeveer uitziet? Volgens de kabelboom zou hij links voor moeten zitten, maar bij het ombouwen van de motor door hobbyist klopt het een en ander niet meer en mischien per ongeluk weg gelaten. Mogelijk is een electrisch schema te verkrijgen??


met vriendelijke groet,


Wim