5 reacties
Lid sinds: 20-07-2009
Bijdragen: 4
Geplaatst: 11-08-2009 11:09
Hallo,
Ik heb de kleprubbertjes al vervangen, maar de matiz rookt nog steeds en verbruikt 1 liter olie op de 200 kilometer.
Dacht nu zelf aan vastzittende zuigerveren, wie weet de oplossing?
groetjes Rene