Geplaatst: 25-10-2009 2:15
[139975]Hallo , Allemaal
Ik heb onlangs een oldtimer gekocht 190d Automaat .. Maar zit met het volgende Probleem
Bij het wegrijden in de D Schakelt hij gelijke door naar de 4 .., Je merkt wel dat hij de 2 of 3 eff pakt maar daar na is hij zeer traag Dus ik ga er van uit dat hij dan al in zijn 4 zit ..
Daar door heb ik weinig vermogen om weg te rijden. Motor stationair heeft zat vermogen. In de Standen 3 en 2 rijdt hij wel krachtiger
Reeds vervangen filter en bak olie
Wie kan mij helpen
Bij voor baat dank
Gr Faiss