Schakelt gelijke door naar de 4

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0
Eerste inschrijving
januari 1984
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-10-2009 2:15

[139975]Hallo , Allemaal

Ik heb onlangs een oldtimer gekocht 190d Automaat .. Maar zit met het volgende Probleem

Bij het wegrijden in de D Schakelt hij gelijke door naar de 4 .., Je merkt wel dat hij de 2 of 3 eff pakt maar daar na is hij zeer traag Dus ik ga er van uit dat hij dan al in zijn 4 zit ..

Daar door heb ik weinig vermogen om weg te rijden. Motor stationair heeft zat vermogen. In de Standen 3 en 2 rijdt hij wel krachtiger

Reeds vervangen filter en bak olie

Wie kan mij helpen

Bij voor baat dank

Gr Faiss