Geplaatst: 27-10-2009 21:14
[140143]Hallo,
man klaagt dat lampje inspuiting gaat branden.
Klaagt nu ook al dat deze na lang stil staan slecht start en fel wit damp.
Zou dat een injector , of dergelijke kunnen zijn, of eerst uitlezen.
Kan ik de injectors ook testen, en zoja op welke manier?