verwarming

4 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 tdi
Eerste inschrijving
januari 2006
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-01-2010 1:29

[145044]De verwarming blaast aan de linkerkant warme lucht maar aan de rechterkant koude lucht.

Ik heb geen foutcode en het stelmotortje draait.

Het hefboompje aan deze stelmotor beweegd ook mee dus ik vermoed dat het ergens in de verwarmingskast moet zitten.

Iemand dit probleem al eens gehad