Geplaatst: 30-09-2009 18:01
[138289]hallo, heb een xc 90 staan, radio werkt goed, cd speler ( losse unit waar 6 cd in kunnen) zit onder de radio, is kapot,
heb een andere meegenomen bij autodemontagebedrijf, deze doet het niet. moet deze geactiveerd worden? heb er geen code bij.
iemand een idee?