Geplaatst: 30-09-2009 22:34
[138323]wie kan mij zeggen hoe de Krukaspoelie verwijdert moet worden. Moet ik de 4 kleine boutjes en de grote centrale krukasbout verwijderen of alleen de centrale bout. en is het gewoon schroefdraar of linkse draad.
Bedankt
Danny