Geplaatst: 05-10-2009 14:00
[138623]Krijg morgen een Sprinter 308 CDI van 2000.
Kachel wordt niet warm. Alle slangen in motorruimte wel.
Nu heb ik mijn twijfels bij de schuif in de kachel. Knop op dashbord voelt raar aan.
Zit de regelaar warm/koud in de auto of onder de motorkap in het kachelhuis?
Alvast bedankt
René