Geplaatst: 06-10-2009 19:11
[138739]morgen moet ik een arosa een beurt geven en meteen kijken waarom de ruitenwisser achter maar door blijft gaan.
weet misschien iemand hier wat er vaker stuk gaat bv relais oid
ik ben anders bang dat de beurt minder werkt is als de storing zoeken, misschien dat deze klacht bij 1 van jullie bekend is.
groeten
Bart