Geplaatst: 10-10-2009 1:47
We krijgen komende maandag deze 166 2.5 v6 binnen voor het vervangen van de startmotor, heeft iemand ervaring hiermee? Volgens mij moet de rechter aandrijfas worden verwijderd incl. de voorste uitlaat pijpen, of weet iemand een snellere manier.
B.v.d Hans