Geplaatst: 26-02-2009 13:49
hallo... ik heb een centraaldeurvergrendeling die het ook altijd deed tot het op een zeer koude dag nog wel kon openen en daar na ook niet meer niet op afstand en ook niet met sleutel in de deur. ik ben aan het zoeken gegaan en de zekeringen waren heel. in kwam bij een kastje terecht rechtsonder bij de bijrijderstoel. en dat was deels verbrand.ik heb (uit een sloopauto)een andere gehaald ,en die begon ook beetje te ruiken. dus weer een andere gehaald en durf nu even niet verder
ik zou graag wat meer willen weten van iemand of een electroschema van de opel heeft. groetjes jack....