Geplaatst: 04-06-2008 16:00
bij een patrol blijft de wijzers vd snelheidsmeter en de toerenteller plots staan en valt de kilometerteller uit en dit enkel als de klant ongeveer 45min gereden heeft.
Als je de wagen terug start na een halfuur werkt alles weer perfect
Iemand raad?