Geplaatst: 06-03-2009 16:15
Hallo allemaal we hebben hier een vito 108 dus de gewone uitvoering geen cdi maar standaard,
het volgende probleem. auto loopt stationair heel mooi. maar vraag je vermogen bij het wegrijden of door trekken krijg je helemaal niks. komt moeizaam optoeren en ik kan er geen kar achter hangen want die trekt hij nu niet echt mee. soms doet hij het wel goed. maar nu al een paar dagen er mee rond gereden en echt traag. lijkt ook wel dat hij niet voledig op toeren kan komen. al een reiniging in de tank gedaan. brandstoffilter vervanengen. gasklepdempers na gekeken deze zijn ook goed. nieuw luchtfilter er in gedaan. hier zit geen lucht massameter op. wie heeft er een idee.
mvgr