Geplaatst: 10-03-2009 23:48
[124310]Ik heb al een tijdje het probleem dat mijn wagen onregelmatig inhoud .
Het valt het meest op als ik autostrade rij , wagen valt precies ff zonder brandstof.
Iemand misschien een idee ?
m.v.g. peter
Ik werk zelf bij mercedes en heb daar nog niets soortgelijks meegemaakt , dus ???