Geplaatst: 15-10-2009 2:53
[139321]De motor start normaal, maar zolang hij niet op temperatuur is (ongeveer de eerste 5 minuten) lijkt hij op drie cilinders te lopen.
Als de motor warm is loopt ie perfect.
Flink gas geven helpt ook, maar zodra je weer van het gas afgaat (of doorschakelt) valt ie weer terug op drie cilinders.
Eigenlijk doet het probleem zich dus slechts 5 min. voor en bovendien niet altijd. In het voorjaar zijn de bougies vervangen en deed het probleem zich zelfs niet meer voor. Nu het kouder wordt lijkt het probleem teruggekeerd te zijn en komt het vaker (maar niet altijd) voor.
Ik heb al het één en ander gelezen op dit forum, maar dit lijkt toch weer anders en meer specifiek.
Alvast bedankt voor jullie hulp!