4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 15-10-2009 8:19
[139324]Mijn sprinter 2003 316 CDI is standaard uitgerust met een eberspacher verwarming.
Maar deze start gewoon niet meer op (hij doet niks meer)
Waar moet ik gaan zoeken. Moet hij hiervoor aan de diagnose ?