Geplaatst: 20-10-2009 22:00
[139714]als het koud is slaat motor aan op 3 cilinders ,krukas 3keer rond loopt dan goed.
gloeispiraalen alle 4 vervangen 3 waren stuk .dacht nu zal het wel goed zijn maar doet het nog.
als ik hem 3 keer op contact zet loopt hij direcht goed .
als ik hem op contact zet gaat het gloeilampje na vier tellen uit, dan start hij ook op 3cilinders
wie weet of hij ook op de deur reageert met gloeien ,moet nog aan het meten .
heeft iemand misschien een schema voor mij en weet iemand waar het gloeirelais zit.
bij vw zegt men kabelboom onder klepdeksel maar geloof ik niet anders geen ploblemen .
bij uit lezen geen foutcodes , wel voor ik gloeibougies vervangen had , gaf in aan gloeiers stuk .
al vervangen 4 gloeiers en themperatuurzender.
vr gr kees cor