Geplaatst: 24-10-2009 16:13
[139950]Hallo,
Ik heb een BMW 530i automaat van 2003 (model 2004) welke regelmatig begint te schokken als er rustig word geaccelereerd vanaf een 2100 toeren. Soms ook wel eerder. Zodra het toerental dermate gestegen is en de automaat overschakeld is het voorbij. Dit probleem komt niet altijd voor maar vooral als ik de keuze hendel in de manuele stand zet en wat ga spelen rond de 2100 toeren is het zeer goed voor voren te halen.
De auto heeft 92000km gereden en is bij BMW in onderhoud geweest.
Is er iemand bekend met dit probleem?
Groet Chris