Geplaatst: 21-12-2009 0:22
[143967]Beste heren,
Ik heb een probleem met een opel astra
als ik de wagen op contact zet werkt de interieurverwaming wel op alleen stand 2 (1 paneel met 3 draaiknoppen en 3 knoppen eronder voor luchtcirculatie, airco en achterruit verwaming.) dit is volgens mij gewoon de kachelweerstand?
Het probleem is dat zodra ik de auto start valt de ontwaseming weg. de verlichting van het paneel blijft wel branden maar de airco, luchtcirculatie en achterruit verwarming kan ik ook niet meer bedienen (aan zetten).
de accu en dynamo zijn goed. daar zit het niet in.
voor iemand een bekend probleem?
stekkerverbinding lijkt me dus ook sterk.
alvast bedankt.