Geplaatst: 24-10-2009 19:41
[139960]Hallo
Volgens het onderhoudsboekje hoeft de distributieriem bij 180.000 km pas vervangen te worden heeft iemand ervaringen dat de riem het bij een awc motor niet volhoud ?
Heeft nu 95.000 km gelopen en zit er nu dus bijna 6 jaar op , als het bekend is dat ze eerder sneuvelen dan neem ik geen risico en vervang ik hem liever wat eerder .
Motor is trouwens origineel getuned door PON .
Gr. Dennis