Geplaatst: 11-03-2009 18:52
[124355]Betreft een polo 1.4 16v BBY na het vervangen van de remschijven bleek de accu leeggelopen te zijn. Misschien contact aan blijven staan, maar dat is niet meer te achterhalen. met booster gestart, motor liep even onregelmatig maar verder goed ben proefrit gaan maken en na ongeveer 1 km stopt de motor terugeghaald naar de garage, motor gestart, loopt ongeveer 20 sec en stopt dan na verloop van tijd kan je weer starten en herhaalt dit euvel zich. geeft geen foutcode"s
Iemand enig idee?
Hans