2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 27-05-2008 12:06
[105159]Bij deze auto blijft het airbaglamje branden, krijg de airbag niet uitgelezen, motor wel, airbag los geen bedradingstoring gezien, weet iemand iets bekends hierover?