Geplaatst: 28-05-2008 20:48
Een klant van ons heeft een kapotte injectieberekenaar op zijn picasso.
Aangezien deze berekenaar echter heel duur zijn vroeg hij of er een mogelijkheid is om een occasie te steken.
Op welke manier kan je dit eigenlijk doen ? of is het niet mogelijk