Ploft in de uitlaat bij accelereren tussen half- en vol gas

9 reacties

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
2.8
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-03-2009 15:15

[124426]Hallo,

Ik heb hier een Pontiac Fiero uit 1986 en die ploft er op los tijdens het accelereren vanaf half tot vol gas. Hij loopt verder prima maar weet iemand wat dat kan zijn?

Alvast bedankt voor het meedenken.