Ploft in de uitlaat bij accelereren tussen half- en vol gas
9 reacties
Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
2.8
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Garageforum
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 12-03-2009 15:15
[124426]Hallo,
Ik heb hier een Pontiac Fiero uit 1986 en die ploft er op los tijdens het accelereren vanaf half tot vol gas. Hij loopt verder prima maar weet iemand wat dat kan zijn?