Geplaatst: 12-03-2009 19:22
[124453]Goeieavond allemaal,
mijn vraag is:
is het mogelijk de benzinepomp van deze auto zonder speciaal gereedschap te vervangen? (audi 80 met ABK-motor)
pomp zit in de tank, injectiesysteem is geen ke-jetronic maar motronic of digifant.
ik heb zo geen elektrischschema van deze auto maar de 2 dikke draden van de 4 polige stekker boven de tank zijn van de pomp?
bedankt alvast,
Martin