piepende multi riem

3 reacties

Merk
Ford
Model
Transit
Type
Onderwerp
Motorcode
tddi
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 29-05-2008 9:01

[105269]multi riem staat stationair te piepen, bij airco aan of sturen word erger.

spanner staat enorm te dansen.

spanner en krukaspoelie en riem vervangen.

alle looprollen en componenten voelen goed.

iemand iets van bekend?