Geplaatst: 29-05-2008 9:01
[105269]multi riem staat stationair te piepen, bij airco aan of sturen word erger.
spanner staat enorm te dansen.
spanner en krukaspoelie en riem vervangen.
alle looprollen en componenten voelen goed.
iemand iets van bekend?