Geplaatst: 18-03-2009 8:50
[124822]Als men achteruit gereden heeft en men wil weer wegrijden, dan geef je gas en de automaat slipt door. Ook als men de auto 's avonds acheruit inparkeerd en wil je de andere morgen wegrijden dan precies hetzelfde probleem. Na rijden en neutraal zetten en weer wegrijden in D, dan heb je het probleem niet.