Geplaatst: 18-03-2009 18:13
Deze gewone 1.9 diesel bouwt, direkt na het starten al, geweldig veel druk op. Als je na 1 minuut de dop van het expansievat losdraait verneem je dit al. Maar hij borrelt wel, echter niet dat hij het koelwater er met veel kracht uit blaast.
Kop eraf gehaald en aan de pakking is weinig te zien, dus kan er een gescheurde kop zijn.
Iemand hier ervaring mee?